بیداری جهانی از هیئت های مذهبی تغذیه می شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با اشاره به اینکه بیداری جهانی از هیئت های مذهبی تغذیه می شود، گفت: انقلاب اسلامی، مردم آماده به کار، نهادهای فرهنگی و هیئت های مذهبی یک ظرفیت ناشناخته هستند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز، اول آبان ماه در دیدار با رئیس سازمان هیئت ها و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، مردم آماده به کار، نهادهای فرهنگی و هیئت های مذهبی یک ظرفیت ناشناخته هستند.

وی با اشاره به اینکه شرایط جهان مساعد است، ادامه داد: با همه تلخی ها شرایطی ایجاد شده که هرگز نبوده است و هیئت های مذهبی امروز نقش بین المللی را بر عهده دارند وقتی که همایش اربعین از ایران صادر می شود.

عبادی بیان کرد: گرایش مردم جهان امروز به سمت حق است و مسئله تبیین را که بسیار بر روی آن تأکید می شود باید مورد توجه قرار گیرد. همه منابع اسلامی و فقهی در وجوب مسئله تبیین هماهنگ هستند و باید کربلای 61 هجری را کربلای 1403 کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید از این ظرفیت و شرایط که حالت بین المللی پیدا کرده و باعث بیداری جهانی شده است، استفاده کرد؛ درواقع با تعامل و هم افزایی هیئت ها مردم جهان باید تغذیه شوند.

وی با بیان اینکه شعرای باایمان، بادانش و با تجربه ای داریم، افزود: بخش عظیمی از پیروزی های انقلاب اسلامی که به بهمن 57 وصل شد، شعرا بودند امروز هم شعر آنان تأثیرگذار است و باید شعرای زبده را در کشور و استان خراسان جنوبی شناسایی کنید و متناسب با یک سال و با کمک صاحب نظران و تحلیل گران همه محتواها را تحویل شعرا دهید.

عبادی تأکید کرد: همراه با شعر، شعار، نوحه و حماسه می توان پیام های لازم را در اختیار هیئت های مذهبی قرار داد تا این صحنه ها را متناسب ایجاد کنند و بدانید مردم از ما آماده تر هستند و باید با یک دیدگاه بصیر و کارشناسی شده پیام های کربلا 61 را متناسب با کربلای 1403 تنظیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: خواه و ناخواه اسلام پیروز می شود و قرن آینده، قرن اسلام است. پایان استعمار فرا رسیده است و آنچه مربوط به تمدن اسلامی گفته می شود در گرو کار هیئت های مذهبی و نهادهای فرهنگی قرار دارد.

وی گفت: هرچه سریع تر، علمی تر و همه جانبه تر کار کنید اجل استعمار زودتر فرا می رسد؛ باید خود را آماده کنیم و این آمادگی نیاز به اسباب به روز بودن دارد.

انتهای پیام

نظرات

captcha